BibelotParker a Waterman v novém exkluzivním butiku Bibelot

Praha, 31. května 2011 – Nový koncept butiku a prezentace prestižních výrobců psacích potřeb a doplňků vytvořil slavný francouzský architekt Bruno Moinard. V České republice je tento butik Bibelot prvním z plánované sítě, která bude nabízet exkluzivně kompletní nabídku značek Parker a Waterman. Butiky Bibelot patří do portfolia společnosti Activa jako dceřiná společnost tohoto předního renomovaného dodavatele kancelářských potřeb.

Slavnostní představení butiku Bibelot se koná v poslední květnový den. Značka Parker využila této jedinečné příležitosti, aby navázala na svoji mezinárodní tradici oceňování úspěšných a progresivních osobností kulturní, podnikatelské i veřejné scény, kterým věnuje osobní luxusní plnicí pero Parker jako výraz úcty a obdivu k jejich mimořádnému úspěchu a přínosu. U příležitosti otevření prvního nově pojatého butiku Bibelot se značkami Parker a Waterman jsou oceněnými osobnostmi Senta Čermáková, první žena, která získala titul Manažer roku (2010), herec Jiří Macháček, zpěvačka Dara Rolins, mistr designu Maxim Velčovský   novinářka a scénáristka Mirka Vopavová. Pero Parker, které obdrží, nese jejich monogram a má je provázet na cestě za jejich dalšími profesními i osobními úspěchy. Ještě jedno exkluzivní pero obdrží tajný host večera, jehož jméno bude zveřejněno až v průběhu akce.

Jedinečnost a významnost akce umocňuje i vystavení 7 kusů historických per Parker, kterými prezidenti Ronald Reagan, George Bush, Michail Gorbačov a Boris Jelcin podepsali významné odzbrojovací a ekonomické dohody, z nichž některé byly zásadními mezníky tzv. studené války. Tato pera jsou jen zlomkem kolekce unikátní sbírky 30 000 historicky významných a jedinečných per sbírky Parker, které by značka chtěla v blízké budoucnosti představit české veřejnosti v rámci rozsáhlé výstavy.


Podobu butiku vytvořil Bruno Moinard přesně na míru charakteru každé z obou značek. PARKER, proslulý dynamickým designem, nabídne své produkty v kombinaci černé, champagne a dřeva. Ikonická značka WATERMAN, čerpající z pařížské elegance, se představí luxusním spojením modré, slonovinové a zlaté.

Nová prezentace francouzského architekta ukazuje obě luxusní značky jako symboly kvality, prvotřídního designu, dobrého vkusu a osobitého stylu. V době, kdy je komunikace doháněna do extrémních rovin, znamená moderní butik dvou tradičních značek skvěle ladící propojení klasiky a inovace. Butik Bibelot v obchodním centru Palladium na nám. Republiky v Praze 1 má originální koncept luxusní otevřené prodejny nacházející se na korzu 1. patra galerie.  Výstavní formou nabízí široký výběr psacích potřeb a příslušenství značek Parker a Waterman. Je otevřen každý den od 9 do 21 hodin.